tjoo

Sitter hemma hos Annika, hon håller på att sammanställa nå enkäter om skolmaten. Kan ju hålla med de flesta om att pannkakor, kycklingkyletter och hawaiikassler är bland de godaste maträtterna! Idag ska jag bara chilla för jag är så trött, men funderar på att köra ett litet eget träningspass hemma, typ hoppa hopprep och göra situps, plankan, armhävningar och sånt men får se hur det blir.. Kanske bäst att vila så man inte blir sjuk igen, får se hur det känns när jag kommer hem..

Blev så himla hungrig när vi satt och kollade igenom allas favortirätter haha, så kanske ska åka hem snart och laga någon mat. Men vet inte vad? Kycklingwok eller korv stroganoff? :)




Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback