Torsdag

Hade någonting som kallas skogens dag i skolan i typ tre timmar, men handlade inte så mycket om skog precis. Först var det några som pratade sen fick vi gå till två olika stationer, en typ om hur vi ville att våran framtid skulle se ut och en annan där det var någon frågetävling eller vad man ska säga. På slutet så vet jag inte riktigt vad vi gjorde, svårt att förklara, men dom gick runt bland oss och gjorde massa olika grupper med typ forskare, massmedia, regering, allmänhet och kongressledare eller nå sånt. Jag, sara och en till tjej fick vara massmedia, haha! Forskarna skulle typ komma med ett ny "grej" dom ville göra och vi skulle typ hitta på något skvaller, haha.. Så ställde föreläsarna massa dryga frågor, synd bara att vi kom på allt bra skvaller efteråt, men det brukar ju vara så.

Man blev i alla fall lite inspirerad, men tycker det är så jävla svårt och veta vad man vill göra i framtiden, jag har ingen aning! Men det blir som det blir när man väl behöver bestämma sig. Hade varit kul hade plugga utomlands på typ college eller nå fast vet fan inte om jag törs, men tur jag har något år att tuffa till mig lite ;)

Min dröm är ju att få spela fotboll och inte göra nått annat!


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback