Torsdag

Medan alla andra klagar på hur kallt det är så tänkte jag passa på att vara lite positiv! Solen skiner och det är klarblå himmel. Hade en lång sovmorgon idag och känner mig jätte pigg och imorgon är det fredag, och lov! Kan ju inte bli bättre.

Sov hos Annika inatt också, hon kan verkligen inte vara ensam ju. Men det är kul med lite sällskap så gör väl inget för mig, även fast hon får tjata ett tag innan jag bestämmer mig, hehe. Träningsvärk i magen har vi också, undrar om det är från gymmet eller från allt skratt igår

Nej nu har jag inget mer att berätta för nu ska jag intervjua moa om hennes blogg på dalademokraten!

Puss på er :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback