Trafikskola?

Sitter och funderar om jag ska skriva in mig på nån trafikskola snart så jag kan börja plugga till mitt körkort, fyller ju faktiskt år om tre månader ungefär. Men känns som att jag inte kommer ha tid till att plugga till körkort också när det är skola och massa träningar, men det ska man väl lyckas med om man heter Hanna ;) Funderar på j-son, men vet inte varför, är nog för att alla (okej, inte alla men många) andra går/ska gå där och så verkar dom bra också! Kanske bra att skriva in sig innan sportlovet i alla fall så kan man börja plugga lite på lovet om man inte har nå bätte för sig. Det dåliga är ju att jag aldrig hinner övningsköra eftersom jag bara är hem på helgerna. Har inte kört på hela vintern, kanske dags att testa det snart också? Men är så jävla rädda att köra av vägen, haha, och mamma törs inte köra med mig när det är halt ute så tina bort nu snön! :)

Fast annars har jag väl hela sommaren på mig sen, känner mig inte ensam med att inte ha skrivit in mig i alla fall. Tur det, vill ju inte vara sist liksom ;)


Jag älskar kommentarer!
Postat av: Kim

Bra inlägg.

2011-05-02 @ 13:50:32
URL: http://trafikskola-i-malmo.se

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback