Tränat

Har klarat av ännu ett super jobbigt fyspass och den här gången kändes faktiskt mycket lättare än förra gången jag körde, väldigt bra det! Men svetten rann ju som bara den, alltså tror nästan aldrig jag svettats så där mycket, helt sjukt. Men det är ju ett tecken på att man tagit i i alla fall.
Så jävla stolt över mig själv nu efteråt för klarade ju nästan hela banan hade bara 100 hopprep kvar och nerjogg. Alltså vi kör en bana där man ska göra massa olika grejer på 45 minuter, typ springa, indianhopp, magövningar, medecinbollsövningar, utfallssteg, hopprep, knäböj, grodhopp och massa mer. Så följer man typ ett "schema" och kör så långt man hinner på 45 minuter och idag så klara jag nästan hela, värsta nice, tycker jag i alla fall!

Nej nu hinner jag inte skriva mer för ska ut och hämta tvätten och sen läsa lite kemi och sen måste jag sova och tagga för skolmatch imorgon!

Godnatt :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback