2011

Nu är det 2011, ifall någon missat det ;)
Har bara varit hemma och tagit det lugnt, älskling kom så vi kollade hockey, Sverige-Kanada, så det blev inte så lungt ändå eftersom jag var så jävla nervös och skrek hela tiden, haha.. Men Sverige vann i alla fall, så jävla viktigt!!! Hann kolla lite fyrverkerier också men var inte så många här i lilla Åsen. Ska nog sova snart är så jävla trött.. Hoppas alla som har varit ut har haft det kul! Och nu är det ju januari så jag borde få träna igen, eller? nej eftersom jag fortfarande inte är frisk, fuck

Men som alla säger; nytt år, nya möjligheter! Jag kommer tillbaka när jag blir frisk igen och då ska jag ligga på topp. Det kan jag lova ;)

Puss på er!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback