3-10 saker som beskriver mig

Kom nyss hem från träning och möte. Körde lite eget på träning, joggade ett antal varv, hoppade lite hopprep och passade med min kompis "väggen". De andra tjejerna körde fys/konditionsträning, jag vill också! Men snart så är jag ikapp får jag hoppas och då ska jag köra hundra procent! Möten är alltid kul, eller i alla fall om det handlar om fotboll och man får reda på lite olika saker. Känns bra det här och jag hoppas det kommer bli en grym säsong och att man får testa någon match i norrettan också, men det gäller att kämpa bara! Och som Janne sa; vi är inte så himla långt ifrån Allsvenskan nu, skulle ju vara grymt att få spela där, eller vad säger ni?

Vi ska försöka få ihop lite bättre sammanhållning i laget så då ska vi först nu ta med oss 3-10 föremål som beskriver oss själva, t.ex bästa minne, bra egenskaper, vad som gör än irriterad/glad och sånt som laget inte vet om än. Det svåra är ju att man ska ha ett föremål som passar också men man får väl tänka lite outside the box, haha ;) Och jag som inte gillar att prata inför folk, men det ska nog gå bra! Ni som känner mig borde väl kunna ge mig några idéer i alla fall? Har några idéer faktiskt men dom tänker jag inte avslöja här, kan ju hända att någon i laget läser min blogg, hehe :D

Nu ska jag snart mysa ner mig i sängenoch sova ett antal timmar! Godnatt på er :)

Det bästa med ett lag är att man gör det tillsammas för varandra! :)

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Moa

Definitivt någon matgrej ;-)

2011-01-11 @ 22:33:37
URL: http://blogg.dalademokraten.se/moasblogg

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback