Årets första semla!

Jag har nyss ätit årets första semla, var min idé att vi skulle handla det idag, jag älskar fan mat och fika och allt annat som man kan stoppa i munnen haha. Men det måste vara vanlijkräm i, mandelmassa är inte alls lika gott, usch! Sen brukar jag värma mjölk och lägga den i, det är jättegott! Vi myste med lite blommor och ljus också. Tror fan inte jag kommer ha några riktigt blommor i mitt hus när jag blir stor, haha, hade ju glömt bort att vattna dom hela tiden. Kör på låtsasblommor jag, fast man kanske har lite tid för riktiga blommor när man blir stor, vi får väl se, haha.

Nu ska jag ut en liten stund och få lite frisk luft sen kommer nog kvällen tillbringas framför tv:n, handboll klockan sex och larz-krizters på fångarna på fortet vid åtta. Sen ska man väl hinna äta lite där i mellan också, men det klarar jag nog, kan ju inte missa en måltid liksom ;)



Jag älskar kommentarer!
Postat av: Annika

du kunde ju verkligen inte stannat i borlänge med mig heller............. Jag kunde också köpt blommor och myst med dig, men icke

2011-01-15 @ 18:10:52

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback