Dagen

Nyss kollat på tour de ski på tv, spännande! Synd bara att det inte gick så bra för Charlotte Kalla, aja, hon får komma igen imorgon! Hoppas verkligen jag kan kolla lite på det imorgon eftersom jag ska till Borlänge, men om jag får bestämma så planerar jag så vi kommer hinna kolla, haha.. Blir typ som när vi skulle till Turkiet. Jag bestämde vilken dag vi skulle åka så jag inte skulle missa någon fotbollsmatch. Var i Malmö hela helgen sen på måndagen efter det åkte vi haha, tur att jag är bra på att planera ;)

Det är kul att ni har börjat kommentera lite grann också, inte mycket men mer än förr i alla fall. Blir asglad bara jag får en liten kommentar även fast det inte ens står nå speciellt, hehe :)

Ikväll ska vi göra hembakad pizza och kolla på ishockey, bronsmatch idag halv tio. Får hoppas att Jossan kan komma också, saknar henne ju! Om hon inte kan komma, men hoppas det inte blir så, så ska väl jag, mamma och Amanda använda vår ansisktmasker och göra lite fotbad. Men hoppas Jossan kommer, lovet är ju snart slut..

HAHAHA, ansiktsmask som jag och Lina gjorde i Mellbystrand. Fy fan va kul det var, finns dock ännu värre bilder än den här som jag inte tänker lägga upp ;)

Jag älskar kommentarer!
Postat av: lina

HAHAHA men shiiiiiiiiit xD usch ;)

2011-01-06 @ 19:21:15

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback