dagens

Kan väl slänga in en bild på vad jag hade på mig idag också då..





Jeans från vero moda, svart linne, svart kofta, ett rött skärp som jag lånat från Moa. Har inga egna skärp så därför har jag fått låna med Moa. Har också fått låna ett par klackskor av hon så dem kanske man ska använda imorgon då! Visst är hon snäll? Och så är hon himla bra också, frågar alltid henne när det handlar om kläder,skor och hår och sånt! Sen är hon ju självklart så jävla bra på andra saker också, som till exempel att vara en underbar vän! :)




Jag älskar kommentarer!
Postat av: Moa

Tack<3



Du är min personal shopper du också!

2011-01-27 @ 20:51:22
URL: http://moa.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback