Daily workout

Låg och kollade runt bland lite appar på telefonen igår innan jag skulle sova och så hittade jag ab workout och butt workout. Varje app är typ ett femminuters program med tio övningar som man ska göra varje dag, så nu ska jag fan få snygg mage och röv (butt bertyder väl röv?). Någon hade kommenterat att det ger resultat så jag får väl hoppas på det ;) Längtar tills jag får börja använda apparna, funderar nästan på att börja lite fast jag inte är frisk men vet inte om jag törs, vill verkligen inte att det ska bli återfall när jag börjat träna igen.. Så när jag börjar träna igen ska jag nog göra det där innan varje träning, nice nice!





Bilderna är tagna från den här sidan. Fanns jätte många bra övningar där, fast tycker ni ska ladda ner appen istället om ni kan och ifall ni vill ha en snygg röv och mage ;)


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback