Ekonomisk

Tjänade 50 spänn när jag var och handlade idag, tur att man får hem icas reklamblad så man vet vad man ska handla. Gäller ju att vara ekonomisk, speciellt när man är en fattig student så 50 kronor är rätt mycket, kan ju använda det till handla något för på kupolen imorgon. När jag gick hem så passade jag på att träna lite biceps också, det gäller att vara effektiv, haha ;-) Och för att kompensera det så smällde jag nyss i mig två goda lussebullar, gott! Jag är väl inte den enda som plockar ur russinen ur lussebullarna? Och sen måste man ju doppa dem i saft, annars är de ju inte lika goda ;)

Nu sitter jag och skriver lite i min kalender eftersom jag är så duktig på att planera, men snart ska lägga mig och läsa lite, men vad ska man läsa? Fotbollsteorin, svenskaboken, tidning eller en bok? Om jag orkar läsa någonting så blir det nog fotbollsteorin eftersom vi ska ha läst igenom det tills imorgon, tur att det är liite intressantl, roligare att läsa än att läsa på språkhistorian i alla fall!

Godnatt på er!


Åå, är så himla sugen på att åka utomlands! (bilden har inte nått med inlägget att göra precis, haha)

Jag älskar kommentarer!
Postat av: ♥ L A I L A ♥

:D :)

2011-01-13 @ 18:23:32
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback