Fångarna på fortet och frukost

Kollar på fångarna på fortet och äter en lika god frukost som igår! Älskar helger så man kan chilla på morgonen och hinner äta en lång och stor frukost. Ska nog ut en sväng i solen innan det blir att kolla på handbollsbronsmatchen och hoppas på brons för Sverige! Vid fem åker jag tillbaks till Borlänge och så var den här helgen slut. Men den har varit bra i alla fall och har faktiskt känts rätt lång. Blev inget jobb i Sälen idag, vilket var både skönt och tråkigt. Skönt för att jag fick en hel dag till att göra något annat och slipper åka till borlänge 5 imorgon bitti. Tråkigt för att jag inte får några pengar, men blir jobb nästa helg istället så.

Vi hörs :)

härliga tider..


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback