Första "träningen"

Som jag har längtat efter mina kokta ägg som jag brukar äta efter varje träning, så jävla gött! Nått som är ännu göare/bättre är att jag har börjat träna igen. Första träningen på ungefär 1,5 månad, fast vet inte om man ska kalla det träning men lite jogging och lite boll blev det i alla fall, så jävla härligt! Nu blir det att träna lite lungt resten av veckan och sen längtar jag till jag får dra igång på riktigt, ska bli så skööönt.

Hade velat haft lite ideér om vad man kan äta efter träningen, någonting som går fort och lätt att göra, typ som smooties men vet inte riktigt vad man ska blanda för nått, några förslag? :) Det dåliga är väl att jag inte har någon mixer, hehe.. Så någon träningstokig som har något förslag, vad brukar ni själv äta efter ett träningspass?

För mig blir det oftast ägg, frukt, nötter, mackor eller yoghurt och vatten eller te :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback