Fotboll, fotboll, fotboll!

Kom hem från träningen för ett tag sen och har nu hunnit äta en havregrynsgröt. Brukar inte tycka om det så värst men det var faktiskt gott, i alla fall och man har äppelmos till. Sitter och funderar på om jag ska äta lite mer eller om jag ska gå och lägga mig. Klockan är ju bara 9 men tiden brukar rinna iväg rätt fort när man sitter vid datorn, men lite mer mat ska jag väl lyckas få i mig, haha ;) Sen måste jag sova, för imorgon väntar fotbollsträning klockan 8. Första träningen i skolan på hur länge som helst känns det som, fast när jag tänker efter har jag bara missat 2 fotbollspass eftersom vi kör eget en gång i veckan.

Ska väl försöka hinna slänga in något inlägg imorgon, men har rätt fullt upp men det fixar nog sig. Ingen som vet hur man bloggar från mobilen? Det skulle underlätta en hel del faktiskt :)

Är jävligt sugen på att åka till fjället och åka slalom/snowboard. Speciellt nu när solen är framme och det är perfekt väder att vara ute i backen! Så jävla kul är det också, har ju en del minnen från Wäsabergen med skogsvägar, hopp, liftarna, filmer och så när jag började åka snowboard.
Bilderna är från 2009 när vi var i Idre ett gäng med fritte. Askul var det men vi fick bara åka en dag och sen fick vi åka hem eftersom vi tydligen hade varit så bråkiga när vi skulle sova, haha!


Städjan


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback