Fredag

Kom alldeles nytt hem från skolan. Super nice att vi kommer sluta halv ett varannan fredag, fast den fredagen var ju tyvärr inte idag. Nu ska jag snart laga lite mat, måste bara ladda ner lite musik först och kolla några bloggar. Sen byta om och fixa mig lite sen åker jag till Annika och hoppas på en kul kväll. Åker hem till Älvdalen imorgon och så blir det förhoppningsvis städnig på söndag. Det är min helg det :) Fast jag är ju ledig på måndag också, skööönt! Ska ju till läkaren, men det tror jag att jag skrev igår..

Puss på er! :)


<3

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Moa

PEPPPPPPP ! Hur gick testet? :-)

2011-01-21 @ 17:30:11
URL: http://blogg.dalademokraten.se/moasblogg

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback