Fredag

Varit ute länge idag och skottat snö och åkt kälke/madrass. Sen har vi byggt pussel hela dagen, gjort klart ett 1000-bitars pussel på några timmar. Vi börjar bli rätt bra på det där efter 4 pussel, haha. Nu ska jag alldeles snart åka till pappa, blir nog lugn hemmakväll idag och spela lite spel tror jag, mysigt! Kanske hinner träffa älskling en sväng också.

Måste bara skriva att jag känner mig faktiskt bättre med körtelfebern, har blivit helt slut förut när jag anstängt mig och inte orkar göra någonting, men nu känns det faktist bättre blev typ inge slut alls, bara svettig, haha. Inte för att jag är helt bra än men på bättringsvägen i alla fall (peppar peppar).

Vill ha sommar och fotboll!


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback