Gästbloggar

Eftersom att Hanna har åkt hem och ska äta sen dra och kolla på sin träning så kommer hon nog inte uppdatera så mycket mer idag. För sen efter träningen kommer hon nog till mig och sover här. Kommer bli awesome!

Kan ju berätta hur jag känner Hanna. Vi har gått i samma klass sen första året på gymnasiet. Vi läre känna varandra bra för lite mer än ett år sen. Vi är hänger med varandra mycket i skolan och nu på slutet har vi börjat umgåtts mer på fritiden med!
Nu ska jag förklara hur Hanna är.. Kan ju börja med att säga att det enda hon tänker på är mat, träning, sova och skolan. Hon är översmart fast det brukar ju töntar vara, det enda som fattas är ett par feta fula glasögon. hon älskar sin familj över allt annat förutom mig så som hon älskar mest av allt!
/Annika

Helt fantasktisk bild på mig och Hanna förra våren! ;-)


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback