God frukost

En sak som är bra med att bo själv är att man får använda datorn när man vill i alla fall, har suttit i minst en timme nu och väntat på att få låna datorn av mamma så jag kunde skriva ett litet inlägg innan det är dags för att gå ut i solen en stund. Sen blir det att åka till Leksand för att kolla på systers match och på vägen dit kanske vi åker förbi ÖB och Ica Maxi så ska se om jag hittar en stavmixer på ica, vill ha en nu sen jag åt smoothie hos annika i veckan! :)

Sen ville jag bara säga att jag åt en supergod frukost! Yoghurt med banan, hallon, cornflakes och solroskärnor, juice och äggmackor! Gott gott! Sen när jag kommer in efter att ha varit ute en sväng väntar lite smörgåstårta så kanske dags att gå ut så man får komma in någon gång!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback