Godmorgon

Vakna nyss upp hemma hos annika och idag är man ju inte lite trött, men det är det värt för kul hade vi! Men idag mår inte min hals så bra, men det har den ju aldrig gjort så.. Vi ska snart dra till skolan för att ha matte och sen senare idag blir det prov, inte pepp!

Idag kommer två normala bilder i alla fall.. Alla som var inne på min blogg igår (vilket var fler än vanligt) lär ju tro att jag är helt cp om man kollade på bilderna, men det kanske jag är också? haha. Fast dom här bilderna är ju inte så mycket bättre, men skyller på annikas webkamera ;)





Nej nu börjar annika tjata, måste äta frukost nu.. Puss hej :)

____________________________________________________________________

Kan inte sluta tänka på dig..

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback