Godmorgon

Hejsan, skönt med en sovmorgon idag, behövs verkligen för att jag ska bli frisk. Blir nog ingen städning imorgon eftersom jag måste vila, men får hoppas jag kan städa nästa vecka, för behöver verkligen pengar. Sitter hemma hos glenn nu som har åkt iväg på hockeymatch och väntar på att mamma ska komma, vilket hon gör snart. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska hem och äta en fet frukost nu och sen ska jag nog försöka ta det lite lugnt och bli frisk!

Igår var det träning, känns lite ovant att ha träning på fredagar eftersom jag aldrig har haft det förut, men det var skönt. Och jag klagar inte att jag får ett extra fotbollspass i veckan, 4 pass i veckan blir det med laget och så blir det ett i skolan fram till sportlovet och något eget pass blir det väl också, fast det får vänta tills jag känner mig frisk, så jag kan köra på som fan då!
Nej nu måste jag nog gå och klä på mig, ha en bra dag!
Strandfotboll i mellbystrand, jävligt kul var det, men ont gjorde det också.. haha

Jag älskar kommentarer!
Postat av: elin ★

svar' aw, allt är bra med mig tack :)

2011-01-15 @ 12:15:31
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback