Godnatt

Fan va klockan rinner iväg, jag som tänkte lägga mig vid nio så jag hinner sova lite mycket.. Fast det hinner jag nog ändå eftersom jag inte ska gå upp förrän vid åtta imorgon. Satt och försökte översätta min engelska text, vilket jag inte är alltför bra på, tur att google translate finns. Lyckades ju få mvg på min bokrecension med hjälp av det, haha. Först satt jag och tänkte översätta till nio, sen vid nio; äh jag kör en kvart till och sen hann klockan bli halv tio och då tänkte jag att jag lika gärna kunde översätta resten, men nej, så tråkigt ska jag inte ha.. Så nu tänker jag lägga mig så det blir torsdag någongång för då blir det pannkakor i skolan, jipppi!! Och sen efter det prov i cad-teknink.. men det ska nog gå bra :)

godnatt


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback