Gymkort

Ska nog köpa ett gymkort snart när jag börjar bli frisk. Har länge funderat på friskis och svettis eftersom då kan man köra både gym, spinning eller jympa, vore bra och kul! Någon annan som har några förslag på bra gym i borlänge som inte är såå jävla dyra? Vart gymmar ni? Det viktigaste är väl att det är ett bra gym och att det finns löpband. Har aldrig sprungit på ett sånt förr men jag hoppas det är bra och kul, haha ;-)

Ge mig förslag! :) Atlantum? Svea? Maserhallen? Friskis och Svettis? Finns det några fler i borlänge? 

Puss hej!


Jag älskar kommentarer!
Postat av: Anonym

Friskis så klart! Inget att fundera på! :D

2011-01-11 @ 16:10:33
URL: http://mittlivsombengan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jo det blir nog där :) Ska se om klubben vill sponsra lite bara, haha ;)

2011-01-11 @ 20:24:52

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback