Hejsan

Trodde bussen gick tjugo i, men när jag kom ut så kom jag ju på att bussarna går prick och halv. Så då var det ju bara att gå tillbaks till Annika igen då.. Har varit med Annika och Moa hela dagen, kupolen en sväng (köpte ett par byxor som vi får se om jag kommer använda, men moa och annika lär väl tjata, haha), sen drog vi hem till Moa. Fick sehennes hund och sen åt vi lite, kollade tv och skrattade. Och eftersom jag har så svårt att lämna mina kompisar så stannade jag hemma hos Annika på vägen hem och vi har kollat handboll och ätit ungspannkaka, tyvärr vann ju inte Sverige.

Men nu har jag liite bråttom, ingen lust att missa bussen. Puss hej!

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback