Sparktur

Första dagen jag är inne på datorn för idag, därför så låg uppdatering. Har varit hemma hela dagen, som vanligt det här lovet, men har faktiskt inte varit inne hela dagen. Vi var ute och tog en liten sparktur/promenad, åkte tåg med spark nerför en lång backe och det gick ju som det gick.. Rakt in i en snödriva och Jonna flög som fan, haha, typiskt att det var just då mamma skulle filma, haha. Får se om jag kan få in filmen här, inte så bra på sånt där ;) Resten av dagen har jag kollat på skidåkning på tv, byggt pussel och kollat på Arn på tv.

Nu ska jag bara läsa lite bloggar och kolla lite tågtider, Annika kanske kommer på tisdag :D borde nog ta med hon på en sparktur? haha ;)

Dagen i bilder..




Jag älskar kommentarer!
Postat av: Birgeramna

Great site! Lots of useful information!

2011-05-20 @ 09:46:38
URL: http://birgeramna.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback