Hemma igen

Har precis kommit hem efter att ha varit i Leksand, Borlänge och på donken en sväng. Hela dagen tog det som vanligt.. Gjorde fint i min lägenhet i alla fall, blev jätte mysigt! Har hunnit sett massa skidåkning också på min lilla mobil, bra att svtplay finns! Såg Hellner komma tvåa, Kalla fyra i fristilsloppen. Sen såg jag Sverige ta guld och brons i slalom och så tog Sverige guld i skidskyttstafetten, härligt!

Lär väl chilla hemma ikväll då, bara 4 dagar kvar på lovet nu men längtar fan tillbaka till skolan, eller i alla fall längtar jag efter mina underbara vänner! Hoppas, hoppas, hoppas jag kan träna på måndag.. Skulle vara skönt med lite rutin igen och speciellt med träningen. Har chillat hela lovet nu och hoppas det har hjälpt lite i alla fall :)

Kommer lite bilder från min lägenhet:




Kanske inte så mycket vi fixat men har haft dit lådor (dom svarta), ljus och ljusfat, love-skylten, ett "träd", och en affisch. Har inte packat upp allt än men visst ser det snyggt och mysigt ut? Längtar fan dit lite grann :)


Jag älskar kommentarer!
Postat av: Lina

snyggt! :D

2011-01-07 @ 12:17:49

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback