Hemma

Kom hem för ett par timmar sen, var upp till farmor och grattade henne eftersom hon fyller år idag. Min söta farmor :)

Nu sitter jag och bygger på ännu ett pussel men börjar bli jävligt trött så kanske dags att sova snart. Ska väl försöka gå upp i tid imorgon men är ju så jävla svårt när man ändå inte har något att göra, har ju aldrig någon att vara med förutom Glenn. Inte för att jag är så bra på att höra av mig men ingen hör ju av sig till mig heller så..

Är taggad på att kolla på tour de ski och ishockey imorgon, älskar sport på tv, men jag blir ju så jävla nervös! Ibland är man ju helt inne i det och det händer ju att man skriker lite också, men vet nog vem jag har ärvt det av i alla fall.. pappa ;) haha.

Puss


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback