Hos Annika

Hejsan, nu är jag tillbaka hos Annika igen och jag, hon och sara kollar på handboll och äter chokladbollar. Innan det så sparade Sara lite nintendo wii och det gick ju sådär, haha :D Nu ska jag vara lite social med dom för vet ändå inte vad jag ska skriva.. har verkligen ingen inspiration just nu, men kan berätta att annika har köpt/bakat massa skit åt mig. Vet inte om hon vill att jag ska bli tjock nu, haha chokladbollar och godis. Nu ska vi tävla vem som äter upp ett godissnöre fortast utan att använda händerna, sen ska jag klämma i mig en till chokladboll ;) haha

Tävling gick ju inte så bra, så tröstäter väl med en chokladboll haha..

hahahaha, fy fan va fula man kan vara!


Jag undrar vem som är tönt jag med feta glasögon och ko-tröja?




Puss hej! :)

__________________________________________________________________________________

kommer aldrig glömma dig <3

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback