Individuella val

Snart måste vi välja våra individuella val inför trean, det är inte lätt precis. Det enda jag är säker på att jag ska läsa är Matte E, så tre eller två till kurser måste jag välja.. Funderar på Engelska C om jag inte ska ha fotboll i trean också, annars ska jag inte välja någon 100-poängskurs eftersom jag redan läste 100-poäng extra i ettan.. Är det värt att välja Engelska C eller? Tycker inte det är så kul men vill ju bli bättre på det och så ger det ju lite meritpoäng också, vilket kan behövas. Sen måste jag välja en breddningskurs, ska väl välja mellan biologi, kemi och matte. Och så till sist en 50-poängskurs, men finns typ ingen som verkar rolig och som jag vill läsa. Den enda som verkade lite intressant var väl någon hälsokurs, men får se hur det blir.. Inte lätt det där, som tur är kan man väl byta sen om man ändrar sig. Hade ju underlättat lite om man visste vad man ville bli för då hade jag ju vetat vilka kurser jag behövde läsa, men jag har ingen aning..

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Anna - bloggsvar ;)

Tack så jättemycket för det du skrev Hanna! Blev så glad :) Kram

2011-01-17 @ 18:02:49
URL: http://annienorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback