Kycklingwok med ris

Skulle testa på att göra någonting nytt idag så då kan jag väl lika gärna passa på att fylla på min matkategori! Gjorde kycklingwok med ris och det blev väl helt okej, men åt typ den här maten med samma kryddor när jag var magsjuk så får lite illamående känslor av den, haha! Hoppas det försvinner. Ska väl leka lite kock nu och skriva mitt "recept"..

Stekte kycklingfilébitar och sen wokade grönsaker, hade i kokosmjölk, cremefraiche och en påse med thai kryddmix och så lite salt och peppar. Vet inte riktigt hur mycket man ska ha i av allt så blandade väl lite som jag själv ville och det blev väl bra! Och så har jag matlådor för två dagar till.





Ser inte så gott ut på bild, men det brukar ju inte mat göra. I alla fall inte min..


Jag älskar kommentarer!
Postat av: anna

Åh vad gott! :)

2011-01-28 @ 00:17:09
URL: http://annienorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback