Livet

Känns som jag tagit en liten paus i livet nu, men ändå rullar livet förbi mig så kanske dags att vakna till liv snart. Men jag tror jag behöver det här, att bara vara och inte tänka så mycket. Eller vadå inte tänka så mycket? Det är väl just det jag gör. Hela tiden. Det känns så konstigt alltihop. Att se något som påminner mig om dig hela tiden är jobbigt. Visste inte att det fanns så mycket som skulle kunna påminnna mig om oss, men det finns så otroligt många saker som jag upplevt med just dig.. Jag ångrar inte en sekund av de här åren. Eller okej, kanske när jag slog dig med golfklubban, men det var ju inte med meningen, hihi. Jag kommer aldrig glömma dig men just nu är det det här som känns rätt, men det känns ändå så fel..

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Lina

finns! <3



haha de där med golfklubban var lite kul........

2011-01-21 @ 13:42:56
URL: http://linnapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback