Måndag

Nyss kommit hem från en skoldag som började med skidåkning och slutade med fingalmöte. Det var skitkul och skönt att åka skidor, underbart väder var det så har kanske fått lite fräknar ;) Det var typ två år sen jag åkte skidor sist men nu ska jag nog försöka göra det lite oftare, bra träning och skönt att få vara ute i solen ju. Ska se om jag hinner åka någonting i helgen, kanske ska lura med pappa också?

Fingalmötet var ju inte så givande satt mest och babblade.. Det handlade alltså om nollningen som vi ska ha när de nya ettorna börjar så vi fick lov att ha något möte och så måste man skriva under ett kontrakt, var väl inte så mycket mer än det.

Men nu ska jag nog gå och handla lite mat, måste skynda mig så jag hinner innan träningen!

Puss hej!

Här är några bilder från våran nollning:

nollningen


nollningen

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback