Onsdag - Friskis&Svettis

Nu har jag äntligen köpt gymkort (eller ja gym-, spinning- och jympakort) på friskis och svettis längtar bara tills jag kan börja använda det (är ju inte frisk än), men följde i alla fall sara och annika eftersom dom skulle gymma och då tänkte jag att jag kunde väl se lite hur det såg ut i alla fall. Blir så jävla sugen, måste bli frisk nu! Blev bara lite promenader på löpbandet sen var jag ju lite personlig tränare åt Annika, haha, inte för jag sa så mycket men ändå.. Coolt att vara PT ju ;) Nu är bara mitt problem hur de där löpbanden fungerar för jag vill ju kunna springa intervaller på det men vet inte hur man ska jag göra, borde ju finnas något program? Aja, om någon råkar veta kan ni ju kommentera (a)

Funderar om jag ska sova hos Annika idag igen, så jobbigt att vara ensam, behöver lite annat att tänka på och det fick jag ju igår i alla fall, grymt kul hade vi! :-D


Betala 1300 för det här kortet och det räcker ett halvår, är inte det liite sjukt?
 

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback