Onsdag

Fan va fort veckan går.. Har precis kommit hem från skolan och kupolen, följde Moa och Sara till kupolen för Moa skulle köpa ett par skor som vi kollade ut igår. Assnygga! Och idag använde jag mina nya byxor, kan lägga in en bild sen men var jävligt svårt att ta en bild haha. Men nu har jag lite bråttom för ska iväg och handla mat och sen ska jag hem och laga mat, så bilden kommer väl upp någon gång efter det.

Har tänkt hitta en specilist läkare nu som kan någonting om halsar så jag blir kvitt den här jävla skiten. Vet att jag tjatar men jag får panik på min hals och att jag inte kan träna, så nu ska jag börja träna ändå fast det gör ont, för doktorn sa ju att det var okej..

Puss hej

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback