Snögrotta

Okej, nu kanske ni tycker jag är värsta barnslig men det skiter jag i, för jag har kul i alla fall ;) Och när man har en syster som inte är så gammal i sinnet eller vad man ska säga, så måste man väl "leka" lite ibland, så då gjorde vi en igloo/snögrotta i dag och den vart ju riktigt bra, haha. Om jag var liten skulle jag vara väldigt stolt över den ;)

Så vi hann i alla fall vara ute en halvtimme innan det var dags att gå in för nu börjar handbollsmatchen om en minut! Kom igen nu Sverige!

Btw, jag och Annika har fått två nya träningskompisar nu eftersom Sara och Linn också skulle skaffa gymkort på friskis. Det blir nog bra det där, nu MÅSTE jag bara bli frisk först!

Annika, angående din kommentar, ska vi hitta på något nästa helg då? Så kan du köpa fina blommor till mig? ;) haha, puss på dig!

Fint va? haha



Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback