Söndag

Hej på er!
Söndag idag, igen.. Känner att jag skulle behövt helg en dag till, men får hoppas halsen känns bättre tills imorgon så jag kan träna! Lite bättre känns den, men inte helt bra än.  Började dagen med att äta en stor frukost och sen ut och skotta snö, och fan va svettig jag blir av det, fast det blir jag väl typ jämt när jag anstränger mig, inte kul, haha. Och annars fryser jag jämt, liksom aldrig lagom..

Ikväll, eller ja vid 5, åker jag tillbaks till Borlänge och imorgon är det skola igen, som sagt, fan va fort helgen går, fast veckan går ju också ganska fort, vilket är skönt! :)

Nu ska jag se på damernas skidskytte, fan va jag kollar på sport på tv ju, speciellt skidor, men kul är det ju :)

Pusshej

Dagens "ute-outfit", fick lov att ta syrrans jacka eftersom min dunjacka är så jävla varm! haha

Jag älskar kommentarer!
Postat av: jossan

svär inte så mycket flicka lilla!

2011-01-16 @ 21:33:40
URL: http://jestenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback