Torsdag

Har kommit hem från träningen för ett tag sedan. Har hunnit äta ett par ägg och lite yoghurt och sitter och kollar på handboll nu, kom igen Sverige!

Dagen har bestått av skolan, kupolen och träning. Skönt att vi inte har så mycket i skolan just nu, men det kommer väl snart om jag känner lärarna på soltorg rätt.. Jag och annika drog på kupolen lite, hon handlade lite grejer och jag handlade bara ett puder eftersom mitt var slut. Jag vill köpa en stavmixer så jag kan göra goda smoothies efter träningen, någon som vet vart man köper såna om man inte orkar beställa på internet? Men först och främst lär jag ska lägga mina pengar på ett gymkort så jag och Annika kan börja träna snart, men ska väl försöka se om man slipper betala allt själv, såå billigt är det ju inte!
Träning gick väl helt okej, men känner fortfarande lite i halsen hela tiden så vill inte ta i alltför hårt. Kanske därför jag har ont så jag inte ska göra för fullt, för det hade jag nog gjort annars. Men det är viktigt att ta det lugnt i början om man varit borta ett jag, jag veet, men jag vill ju köra nu! Men som målvaktstränaren sa, det går ju i alla fall åt rätt håll, men jävligt sakta går det också.. 

Nej, nu lär jag sova snart för imorgon har jag ingen sovmorgon och om jag ska få mina 9 timmar så lär jag lägga mig snart :) och imorgon är det helg, sköööönt!!

Godnatt alla!

Jag älskar kommentarer!
Postat av: elin ★

super fin blogg, allt bra? :)

2011-01-14 @ 16:42:55
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback