YEEES! I'm back!

Första riktiga träningen på 2,5 månad avklarad! Såå skönt och så jävla kul, längtar redan tills nästa träning! Men kan ju säga att konditionen inte är på topp i alla fall, men jag gjorde mitt bästa i alla fall och självklart var det ju lite jobbigt att vi började med en konditionsövning, men sånt får man ta, haha. Imorgon blir det först lite gym med sara och annika, måste ju passa på att använda mitt gymkort lite! Efter gymmet väntar fotbollsträning och sen får jag se om det blir att åka hem till älvdalen efter det eller inte, det visar sig imorgon!

10 stycken har redan gillat min status på facebook på 6 minuter, måste nog vara rekord ;)

Jag kommer nog sova gott i natt så jävla slut jag var efter träningen, brännsår på båda knäna fick jag också men så blir det när man ramlar och glider på konstgräset det första man gör. Svider gör det i alla fall, inte skönt.. Godnatt på er! :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback