Bilder från Svartgessi

Kul kväll i Svartgessi med syster, Denniz, Tommi, Patte och Tobias. Det vart inte så mycket sömn för att ingen kunde hålla käften och sen så klämde vi ihop på fem stycken på tre liggunderlag, lökigt som fan. Men jag klagar inte för det var länge sen jag skratta så mycket som igår!









Och så självklart en bild på solnedgången, haha..



Kom på att jag kunde ändra på storlek på bilderna i kameran så förhoppningsvis blir det lite bättre kvalité på bilderna sen, hoppppas! Smart jag är som kom på det först nu, jag som har hunnit knäppa så jäkla många bilder i sommar som jag ville skriva ut. Går väl ändå men blir ju inte lika bra..

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Emilia

Svar: Hej! :) Mitt college kräver inte Engelska C, men många program på högskolan i Sverige gör det. Dock så kan college/universitet i USA kräva att du gör TOEFEL-testet, vilket är ett prov på dina engelska-kunskaper. Då kan engelska C ha varit bra att ha... men det är inget måste! :)

2011-07-22 @ 14:51:30
URL: http://emiliaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback