Bilder

Lägger upp lite bilder från vad som har hänt senaste veckan, orkar inte skriva något långt inlägg så skriver lite om varje bild i stället :)

Förra onsdagen åkte vi till Våmhus till mammas kille eller vad man säger. Först åkte vi ut till deras stuga på en ö i orsasjön, mysigt! Skit fint väder så solade och tog årets första dopp, bättre sent än aldrig! Lite bilder från den dagen..






Amanda fick sin första gädda på kastspö och som vanligt fick jag ingen fisk, haha..


Vi sov över i Våmhus två nätter också, "dag två" åkte till nått vattenfall (men såg inte precis ut som ett vattenfall, snarare en fors, haha) och tittade sen åkte vi vidare till orsa camping och badade lite.. Sen blev det pizza på kvällen!





Åkte till Pappa i helgen. Blev lite fest på lördagen i näset, det var kul att få träffa lite folk! I söndags så åkte vi upp till Dåråberg och fikade lite sen tog jag första doppet i nässjön för i år, skönt! Sprang även upp dit tillsammans med syrran så har blivit lite träning nu, tränat fyra dag i rad men får se om jag orkar göra nått idag. Så tråkigt väder ju och så försvinner aldrig min förkylning..



Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback