College

Sitter här och äter kladdkakesmet direkt ur bunken, skönt att bo själv ibland så man kan göra lite som man vill haha. Men det var inte det jag tänkte skriva om nu..

Tänkte bara skriva att jag börjar bli riktigt sugen på att börja på college i USA, verkar grymt roligt faktiskt! Hade i alla fall velat åka dit ett år och lira fotboll, träffa massa nytt folk och lära sig engelska, skulle nog vara en skitkul. Har skickat in några intresseanmälan till några olika organisationer. Så var det en organistaion som tyckte jag skulle komma iväg till Stockholm på ett möte någon gång i Augusti, någon som är sugen på att följa mig dit kanske?? Ska i alla fall fundera på det ett tag men nu känns det verkligen som jag vill åka, kan åka typ nu för här hemma händer det ju ändå ingenting känns det som haha :) Men det kostar väl ganska mycket har jag förstått så man måste väl få något stipendium eller nått, annars får jag jobba som fan så jag får pengar. Har ju ett år på mig i alla fall.. ;)

Fan jag började må illa nu av den där smeten nu, usch.. Men nu är det dags att sova snart, träning imorgon klockan 9. Jag är pepp, har inte tränat fotboll på tre dagar ju! Godnatt med er! :)


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback