Hemma!

Nu är jag äntligen hemma för uppehåll i två veckor, men lite träning ska det nog bli ändå när förkylning jag dragit på mig från peace & love försvinner.. Har varit lite seg att uppdatera men har ju som sagt varit peace & love vilket har varit sjuk roligt! Sett många bra band (t.ex Daniel Adams-Ray, Maskinen, Journey, The sounds, M.I.A och några till) och så har jag träffat massa trevligt folk, underbart! Jag och Annika har också hunnit jobba några sena och långa pass men det har gått bra, vi har roat oss i alla fall. Ska försöka lägga upp lite bilder så fort som möjligt måste bara rensa ur dem först och se hur många som är bloggbara, haha..

Idag var vi till Njupeskär (vattenfallet) så ska lägga upp super fina bilder därifrån också, det blev några stycken innan batteriet tog slut!

Inatt kommer jag nog sova skönt i alla fall, godnatt! :)

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback