Måndag

Sex veckor av lovet har redan gått, ungefär fyra kvar då. Längtar inte.. bara litelite grann. Vart har sommaren tagit vägen egentligen? Sånt tråkigt väder hela tiden, så man kan ju lika gärna gå i skolan känns det som. Idag var det dags för träningen igen, ovanligt va? Kul träning var det i alla fall, kändes bra idag! Men det går ju upp och ner hela tiden känns det som, ena träningen känns jätte bra sen går nästa piss, så vi får väl se hur det känns efter träningen imorgon då!

Tänkte dra till ip någon gång mitt på dagen imorgon och träna lite själv, kan behövas ibland! Sen har jag en körlektion också men sen har jag inte så mycket mer planerat. Ska försöka lägga mig tid i dag i alla fall så jag orkar upp i morgon, men idag gick jag upp vid sju så jag kommer nog somna ganska lätt i kväll, hoppas jag!

Kan typ inte någon kommentera någon gång? Var så jävla längesen jag fick en kommentar, haha..
PUSS HEJ!


Jag älskar kommentarer!
Postat av: moa

Här får du en liten kommentarjäkel haha! Hoppas allt är bra med dig, var inte nere nu när det är sommar. NJUT av värme och ledighet, snart är vi tillbaka i skolan... Puss på dig <3

2011-07-29 @ 19:34:23

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback