Sprungit

Blev till slut lite träning idag också.. Sprang cirka 4 kilometer sen körde jag lite spänstträning, typ jämfota hopp, grodhopp, utfall, enbenshopp. Blev även lite knästyrka, kan man väl aldrig få för mycket av när man spelar fotboll :)

Nu har jag nyss duschat och ätit "lunch". Lite sent kanske men blir väl inte middag förrän om några timmar, som vanligt haha. Ska snart åka till Våmhus med Mamma och Amanda där vi var förra veckan. Idag blir det nog lite fiske och jag hoppas att det är min tur att få fisk nu. Enda gången jag tycker det är kul att fiska är när man får napp, helst flera gånger!

Nej nu måste jag packa lite grejer och klä på mig, hejdå!

grodhopp!


utfall
utfall

Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback