Tisdag - Godnatt

Idag känns det som jag har gjort typ ingenting och det stämmer väl nästan.. Vaknade inte förrän vid tolv och efter det har jag suttit och fixat med bilder hela dagen och skrivit över på skivor och sånt, tog ett tag men skönt att ha det gjort. Sen har jag inte hunnit gjort så mycket mer, såg Tyskland och Frankrike i VM också kul match! Ikväll ska jag försöka somna tidigt ligger i redan sängen nu så det blir ju tidigare än alla andra dagar. Hade hoppats på att kunna somna före tolv eftersom vi ska försöka gå upp vid åtta imorgon, men det sket ju sig. Imorgon så åker vi nog till en sommarstuga en, två dagar och kanske på orsayran får se vad dagen bjuder på helt enkelt!

Några random bilder jag tog bara för att få slut på batteriet i kameran så jag kunde ladda det, haha.. Sämsta kombinationen av kläder men jag orkade inte bry mig för kom typ inte ur mina sovkläder förrän vid sju så tog det chillaste jag hittade!




Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback