Tisdag

Igår blev det att träffa lite kompisar, kul kul! Men orkade tyvärr inte vara uppe så länge för jag hade körlektion i morse, men inte fan fick man sova, hahaaa.. Körlektionen gick bra, det börjar närma sig nu. Hoppas att jag har det där jävla körkortet i handen snart, skulle vara underbart skönt!

Skönt att få komma upp i tid i alla fall, hann med en springtur och lite styrka när jag kom hem. Blir pepp att träna när det är så fint väder, om det regnar så har jag ingen lust alls.. Sen dess har jag mest chillat och lagat mat. Kul att laga mat när man har tid, annars är det skiiittråkigt.

Nu väntar ett samtal med tränaren och sen träning, hoppas benen är pigga! Sen så har vi ett lite teori innan det är dags att åka hem till Älvdalen. Imorgon blir det nog övernattning i en eldpallkoja med lite åsenfolk, kan bli kul, eller det BLIR kul!

Puss hej leverpastej

Haha, fokuserad?


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback