Triathlon

Då har jag nyss gjort ett triathlon med laget, var faktsikt rätt kul och mitt lag hade ju sånt teamwork! Vi körde lag med fyra och fyra, och en i laget hade punka på sin cykel så det gick rätt tungt med den, inte så konstigt.. Så vi turades om att cykla på den, men vi tappade nog lite för mycket på cyklingen annars hade vi kunnat vunnit ;) Sen blev det springning ungefär 5 kilometer innan det var dags för lite simning och sen skulle vi springa tillbaka till ip. Tredje plats till vårat lag, men vi var grymma ändå! Rolig träning!

Halvlek i VM-finalen, står just nu 0-0. Vet inte riktigt vem jag hejar på men jag hoppas på förlängning i alla fall!

Känns faktsikt skönt att vara tillbaka i Borlänge också, ska bli kul med fotboll!!


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback