Fiske 12 Juli 2011

Hej igen!

Åkte ut och fiskade i tisdags och det var väldigt kul för det nappade super mycket. Det var 20 fiskar som vi sparade och vi slängde nog tillbaks lika mycket också. Och till och med lilla jag fick fisk 4-5 stycken faktiskt! Efter fisket åkte vi till Våmhus och stannade där till igår (torsdag) eftermiddag. Åkte ut till deras stuga på ön på onsdag, grillade och kollade fotboll på kvällen. På torsdagen blev det mest solningen hela dagen, underbart väder! Sen åkte vi hem och då drog jag och amanda ut och sprang jag sprang intervaller och sprang vanligt. Vi körde efter eljusspåret så jag körde intervaller efter stolparna, sprang tre stolpar och vilade en, 15 gånger det var jäkligt drygt! Sen var det lite styrka på det, härligt!

Nu kommer lite bilder!



Vi stannade och fikade en sväng innan vi fortsatte fiska, grillade toast, gott var det! Sen blev jag och Amanda lite barnsliga (vilket händer ofta) och började grilla vingummin istället, vilket också var gott, haha!









Skitfin himmel efter solnedgången!



Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback