Buss

Sitter på bussen med laget nu på väg till Skellefteå. Fast först ska vi stanna i Umeå och sova där sen åker vi vidare imorgon, match mot Sunnanå då! Vi har nu åkt i typ fem timmar och åkte nyss förbi sundsvall så nu är det cirka två timmar tills vi får middag i ö-vik sen är det ett par timmar kvar innan vi är i Umeå. Tror det här är våran sista norrlandsresa med a-laget, vilket känns super skönt. Vi har ju varit i Sundsvall, Umeå, Ö-vik och nu Skellefteå. Inte så korta resor det inte..

Nu har vi satt på filmen the social network som handlar om facebook tror jag så ska väl kolla på det. Har datorn med mig så hinner nog uppdatera något mer. Puss hej! :)

Jag älskar kommentarer!
Postat av: Ida

Kul att du också fått jobb! :)Vetinte riktigt vad vi ska göra, typ värma matlådor åt andra funktionärer tror jag ;) Du då? :)

2011-06-17 @ 21:36:12
URL: http://idalisasvrd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback