Dagens lista

Idag slänger jag in en liten lista in jag drar till gymmet (mitt gymkort går snart ut så måste passa på!)

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att vi vann matchen
Vad gjorde du kl 08 imorse: Vaknade och somnade om igen
Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt frukost
Det sista du sa högt: Hejdå
Det senaste någon sa till dig: Ja gör så, hejdå
Vad har du druckit idag: Vatten
Vad var det senaste du åt: Ett ägg, mackor och yoghurt
Vad var det senaste du köpte: Lyxshake på max
Vad är det för färg på din ytterdörr: Träfärgad
Vad är det för väder hos dig nu: Börjar bli soligt nu
Godaste glassmaken: Daim
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ibland
Sover du tungt: Tungt vet jag inte, men somnar lätt i alla fall
Drömmer du mardrömmar: Inte så ofta
Trivs du med ditt jobb: Har tyvärr inget jobb..
Favoritskor: Fotbollsskorna, använder dom ju typ varje dag
Favoritlåt just nu: Melissa Horn - Hanna
Vad ser du om du tittar till höger: Ser ut genom mitt fönster så typ lägenheter och lekparkar
Vad gör dig glad just nu: Att jag fått jobb på peace and love
Vad ska du göra härnäst: Ska nog tvinga mig iväg till gymmet
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött och rastlös
Favoritgodis: Olika
Kläder just nu: Sov-tshirt och trosor
Sommarplaner: Typ inga, peace & love och träna, träna, träna..
Hur många kuddar sover du med: 2
Morgon eller nattmänniska: Inget av det
Vad är viktigast för dig: Att jag och min familj/mina vänner mår bra och att spela fotboll (såklart, haha)
Är du kittlig: Beror på vem som kittlar
Snarkar du: Vet faktiskt inte, kan nog hända ibland
Stjärntecken: Oxe
Längtar du mest efter just nu: Familj och vänner, och en utomlandsresa


Jag älskar kommentarer!

Kommentera inlägget här:

Fyll gärna i namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback